FAQ - najczęściej zadawane pytania klientów

Kiedy dostanę mojego A-Trackera?


Potrzebujemy do 2 dni roboczych od daty opłacenia zamówienia aby przygotować dla Ciebie kompletne urządzenie, aktywować je, zapakować oraz nadać. Abyś cieszył/cieszyła się sprawnym i kompletnym A-Trackerem potrzebujemy zrealizować za każdym razem procedury technologiczne i serwisowe.

Paczki nadajemy również w dni robocze poprzez operatora Inpost (kurier lub wybrany przez Ciebie paczkomat). Dostawa zajmuje 24-48 godzin w dni robocze.




Co otrzymam w zestawie?


Otrzymasz specjalnie zaprojektowane opakowanie, które idealnie nadaje się na prezent. W środku znajdziesz wybrany i kupiony przez Ciebie model A-Trackera wraz z instrukcja obsługi w języku polskim oraz formularz odstąpienia od umowy wraz z kartą gwarancyjną. W opakowaniu znajdziesz również kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu (FV lub faktura imienna).

Po otwarciu pudełka Twój A-Tracker będzie już gotowy do pracy! To ty decydujesz gdzie go przymocujesz i co będziesz monitorować. To takie proste!




Za co płacę?


W zależności od wybranego modelu płacisz 729 PLN BRUTTO (CT24) lub 1199 BRUTTO PLN (CT48). W tej cenie otrzymasz darmową przesyłkę na wskazany adres na terenie Polski oraz w pełni działające urządzenie z fabrycznie nowym i dedykowanym do danego urządzenia zestawem baterii.

W cenie otrzymujesz również 24 (przy zakupie modelu CT24) lub 48 (przy zakupie modelu CT48) miesięczną opłatę dostępową do indywidualnego konta w aplikacji Cartrack, które to jest połączone z zakupionym przez Ciebie urządzeniem i pozwala z dowolnego miejsca na świecie, za pomocą smartfona, śledzić swoją własność.

Możesz zdecydować się rówineż na inny model zakupu: kupujesz za 299 PLN BRUTTO (CT24) lub 429 PLN BRUTTO (CT48) samo urządzenie i decydujesz się na regulowany umową miesięczny abonament dostępowy do aplikacji Cartrack. Każdorazowo jest to koszt 29,90 PLN BRUTTO/MSC, w zależności od modelu umowa zawierana jest na czas określony; 24 lub 48 miesięcy.

Płacisz również za nieustanną opiekę posprzedażną oraz włączenie Twojego urządzenia do Centrum Monitoringu Cartrack Polska, które działa i czuwa nad mieniem Klientów w trybie 24/7/365. Płacisz za niezawodną technologię oraz 24-miesięczną gwarancję.




Skąd pobrać aplikację i jak podłączyć do niej mojego A-Trackera?


Darmowa aplikacja Cartrack Polska dostępna jest w Apple Store i Google PLAY. Działa bez problemu na smartfonach z systemem operacyjnym iOS i Android. Po pobraniu aplikacji potrzebujesz zarejestrować się w niej aby w pełni korzystać ze wszystkich zakupionych funkcjonalności.

Na adres mailowy, podany w formularzu zamówienia A-Trackera, do 48h od daty opłacenia zamówienia, otrzymasz wszelkie niezbędne i unikalne dane do logowania. Na swoim koncie możesz obserwować dowolna liczbę urządzeń – możesz dodawać kolejne A-Trackery lub auta aktywne w systemie Cartrack Polska.




Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem lub odbioru osobistego?


Nie. Na chwilę obecną jedyną metodą płatności jest opłacenie zamówienia „z góry” poprzez platformę płatniczą PayU. Z uwagi na specyfikę aktywacyjna i procedury rejestracyjne dla każdego urządzenia nie ma również możliwości osobistego odbioru zamówienia.

Nie wykluczamy rozwoju metod płatności i dostawy w przyszłości – śledźcie uważnie naszą stronę!




Czy A-Tracker wymaga specjalnej instalacji i konfiguracji?


Nie. Samo urządzenie otrzymujesz już włączone i gotowe do działania. Twoim zadaniem jest pobranie aplikacji Cartrack Polska z Apple Store lub Google PLAY oraz zarejestrowanie się w niej na podstawie danych otrzymanych na maila, którego podałeś/aś w formularzu zamówienia.

Urządzenie jest od razu gotowe do montażu w dowolnym miejscu. Prosto z pudełka możesz rozpocząć monitoring wybranego przez Ciebie urządzenia lub maszyny. Nie musisz robić nic więcej – to takie proste!




Na jak długo starczy bateria w moim A-Trackerze i co zrobić gdy się wyczerpie?


Żywotność baterii uzależniona jest zakupionego przez Ciebie modelu.

A-Tracker CT 24 – baterie wystarczą na 2 lata pracy

A-Tracker CT 48 – baterie wystarczą na 4 lata pracy

Podany czas dotyczy fabrycznych ustawień urządzenia, tj. taktowania i łączenie się z satelitami oraz serwerem raz dziennie. A-Tracker wyposażony jest w specjalistyczne baterie typu AAA (CT24) lub AA (CT48). Nie są to zwykłe, ogólnodostępne modele. Dlatego, po wyczerpaniu się baterii, zalecamy kontakt z naszym działem serwisowym, który wskaże możliwe opcje.




Czy mój A-Tracker objęty jest gwarancja? Jak reklamować produkt?


Tak. Każdy model posiada 24 miesięczną (2 lata) gwarancję na terenie Polski od daty jego zakupu. Gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne, tj. baterie, których żywotność zależy od ustawień i trybu pracy urządzenia. W przypadku awarii urządzenia należy najpierw skontaktować się z działem wsparcia technicznego: atracker@cartrack.pl

W przypadku gdy awaria wymaga serwisowania, lub wymiany na nowy egzemplarz, wraz z uzupełnioną kartą gwarancyjną należy odesłać urządzenia do Cartrack Polska.




Chciałbym do konać zwrotu, jak to zrobić?


Będzie nam niezwykle smutno, jednak oczywiście masz prawo rozmyślić się i zwrócić nam towar w nienaruszonym stanie w terminie do 14 dni od daty zakupu. W tym celu wypełnij załączony do przesyłki formularz zwrotu (lub pobierz go STĄD) i na swój koszt odeślij urządzenie na adres:

Cartrack Polska Sp. z.o.o.

Ul. Rtm. Pileckiego 67

02-781 Warszawa

Z dopiskiem "ATRACKER"




Do kogo kierować pytania techniczne i gdzie wysyłać problemy serwisowe związane z moim A-Trackerem?


Jeżeli masz pytania związane z produktem zapraszamy do kontaktu w dni robocze, w godzinach 9:00 – 17:00 poprzez:

- mail: atracker@cartrack.pl

- telefon BOK: 22 212 19 71

Chętnie pomożemy i odpowiemy na każde pytania i wątpliwości. Zależy nam na 100% zadowoleniu klientów.




Czy przy zakupie większej ilości urządzeń dostanę jakąś zniżkę?


Zapraszamy do kontaktu w celu uzgodnienia indywidualnych warunków sprzedaży z naszym działem obsługi klienta korporacyjnego, który przedstawi możliwości sprzedaży większej liczby jednostek:

- telefon:

- mail:




Czy istnieje możliwość indywidualnej startowej konfiguracji urządzenia?


Na tą chwilę nie ma takiej możliwości. Każdy A-Tracker jest gotowy do pracy od razu po wyjęciu z pudełka i łączy się z serwerem oraz satelitami raz dziennie.




Gdzie najlepiej zamontować A-Trackera?


To Ty decydujesz gdzie chcesz zamontować urządzenie! Nie ma żadnych ograniczeń ani limitów. Zadbaj o to, aby urządzenie było schowane, nie rzucało się w oczy. Znajdź dla A-Trackera miejsce pod siedzeniem, w schowku, w nieoczywistym miejscu, które pozostanie ukryte na „pierwszy rzut oka”. A-Tracker zbudowany jest z bardzo wytrzymałego tworzywa (ABS) i posiada fabryczne uchwyty na śruby – przez co możesz bez problemu przykręcić go do dowolnej powierzchni.

Nasz mobilny moduł GPS ma również płaską powierzchnię z jednej strony, aby łatwo można było je przykleić za pomocą taśm montażowych, klejów oraz innych systemów czepnych. Postaraj się nie chować A-Trackera w metalowych obudowach, które pogarszają jakość wysyłanego i odbieranego sygnału GPS.




Jak najlepiej zamontować A-Trackera?


Ogromną zaletą A-Trackera jest mobilność – możesz go przenosić z urządzenia na urządzenie. Ty sam najlepiej wiesz co chcesz chronić i gdzie schować A-Trackera. Nie ma żadnych barier!